The Ultimate Guide To نیم فاصله در ورد

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
با توجه به اینکه روی این عنوان کلیک کرده‌اید، حدس می‌زنم که یک فایل ورد دارید و قصد دارید خیلی سریع نیم فاصله‌های آن را اصلاح کنید. در این مطلب از سایت فرازسافت با فرض اینکه شما می‌دانید نیم فاصله چیست و کجا استفاده می‌شود، به سراغ روش‌های اصلاح نیم فاصله می‌رویم و در انتهای مطلب هم یک نرم افزار کاربردی برای اصلاح اتوماتیک و یکجا نیم فاصله‌های یک متن معرفی می‌کنیم.

تایپ فاصله مجازی در نرم‌افزار ورد به‌راحتی امکان‌پذیر است. البته ما روش‌های دیگری برای تایپ این کارکتر را در ادامه همین مقاله خواهیم آورد.

آموزش تایپ ده انگشتیمقالات آموزش تایپ در اینجا قرار می گیرند.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نخست باید کلمه مرکب را تشخیص دهید.

یعنی آن‌ها را بصورت (آن‌ها، این‌ها، بچه‌ها، مدرسه‌ها، کودک‌ها و…) تایپ کنید.

*بدون نیاز به نرم افزار خاص می‌توانید صفحه‌کلید استاندارد فارسی را در مک انتخاب کرده و سپس همانند زیر فاصله مجازی را تایپ کنید.

حالا می خوام اون نیم فاصله هایی که دیده میشه رو با اون هایی که دیده حذف نیم فاصله در word نمیشه جایگزین کنم

با استفاده از این روش هزینه های ویرایش شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این، ابزاری به نام ویرایشگر آنلاین طراحی کرده ایم که شبیه ویرایشگر زنده یا ویرایشگر آنلاین است که می توانید از آن برای ویرایش متون فارسی خود به زبان فارسی استفاده کنید.

طلا گفت: ۱۴۰۲-۰۵-۲۹ در ۱۰:۲۸ بسیار ممنونم از شما که اینقدر خوب و باحوصله توضیح دادید. مشکلم حل شد استاد بزرگوار. شاد و سلامت باشید.

در ادامه با برخی از سوالات رایج در زمینه ایجاد نیم فاصله در ورد و پاسخ‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

حذف افکت در پاورپوینت چگونه انجام می شود؟ حتماً برای شما هم پیش آمده که...

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

این نزدیکی و اتصال کلمات با یکدیگر می‌تواند مشکلاتی در خواندن متن ایجاد نماید.

سه روش برای ایجاد نیم فاصله در کیبورد وجود دارد که با توجه به زبان فارسی نصب شده در سیستم می حذف نیم فاصله در word تواند متفاوت باشد. در ادامه این بخش راهنمای کامل استفاده از کلیدهای نیم فاصله در کیبورد اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word ارائه شده است.

Report this wiki page